דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לעסקים קטנים 

מאת    [ 06/01/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 12314 פעמים ]

בניית אתרים לעסקים קטנים


בעידן האינטרנט גם עסקים קטנים מבינים שאין שום סיבה שלא יהיה להם אתר אינטרנט , עסקים קטנים מבינים היום  שבניית אתר אינטרנט לעסק היא משתלמת וחיונית משום שהיא מאפשרת לעסקים הקטנים להתמודד מול העסקים הגדולים בלי  שום רגשי נחיתות. עסקים קטנים וגם עסקים גדולים שרוצים להצליח חייבים היום שיהיה להם אתר אינטרנט מעניין ומושך את העין שיצליח למשוך את תשומת הלב של הגולשים ויבטיח תעבורת גולשים גבוהה .

היום בעידן המסחר הווירטואלי עסק קטן הנמצא בפינה נידחת ברחוב יכול  לקבל מעמד של עסק גדול ויוקרתי ובסטה בשוק יכולה לקבל מעמד של חנות מפוארת בקניון יוקרתי כל שעליהם לעשות הוא לבנות אתר אינטרנט איכותי ומרשים שיהיה בו תוכן מסקרן ומעניין,  ותהיה לו מדיניות שיווק נכונה וכך הוא ימשוך את תשומת הלב של הגולשים ויוכל להתחרות מול העסקים הגדולים.


בניית אתרים לעסקים , עכשיו או לעולם לא!


היום כאשר עידן האינטרנט הולך ומתקדם , אנחנו נמצאים בתחרות אינסופית של התקדמות אל עולם האינטרנט , אחד הצעדים המשמעותיים בתהליך ההתקדמות הוא בניית אתר לעסק דבר שיכול לגרום לעסק שלכם לחצות גבולות שלא הכרתם , להגיע ללקוחות מכל רחבי הארץ והעולם ולהגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות שלכם .


 הסיבות לבניית אתרים לעסקים :


·          אתר האינטרנט יכול לחשוף את  העסק בפני ציבור גדול ולספק מידע נרחב על העסק - אתר אינטרנט מהווה את חלון הראווה  או כרטיס הביקור של העסקים הקטנים, הוא יכול לספק מידע על מוצרים של העסק הקטן, על מבצעים והנחות של העסק הקטן  ועוד,  וכך הוא יכול לחשוף את העסק בפני קהל גולשים גדול שמעוניין במוצרים הללו.  כדאי לזכור שאתר אינטרנט הוא זמין ונגיש בכל רגע ובכל מקום לכן קהל היעד של העסק הופך להיות גלובאלי.

·          העלויות של  ניהול אתר אינטרנט הן נמוכות-  אתר אינטרנט הוא אמצעי שיווקי ופרסומי זול ויעיל . שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט הוא שיווק ממוקד ויעיל  שאינו דורש מהעסק להשקיע סכומי כסף גדולים בקמפיינים פרסומיים יקרים. אתר אינטרנט מאפשר לעסק הקטן לצאת בקמפיין שיווקי פרסומי שמתנהל במודל עסקי של תשלום בהתאם לתוצאות, כך בעל העסק יכול לשלוט בהוצאות הפרסום שלו ולהשיג שליטה מקסימאלית בפעילות השיווקית והפרסומית המתבצעת באמצעות האתר.

·          אתר האינטרנט הוא אמצעי לניהול מערכת יחסים יעילה ואפקטיבית עם הלקוחות - אתר אינטרנט הוא אמצעי לניהול מערכת יחסים שיווקית  בין העסק לבין לקוחותיו , העסק יכול להשתמש באתר האינטרנט כאמצעי למציאת לקוחות חדשים וגם כאמצעי לשמירה על קהל לקוחות נאמן,  לקוחות שיוכלו לקבל מאתר האינטרנט מידע על זמני הפעילות של העסק ועל  המוצרים של העסק יהיו לקוחות מרוצים וכך ניתן לשמור על מעגל לקוחות נאמן.

·          אתר אינטרנט יוצר לעסק הקטן תדמית רצינית - עסקים קטנים שיש להם אתר אינטרנט יוכלו ליהנות מדימוי של עסק אמין ורציני .עסק שיש לו דימוי רציני ואמין זוכה לקבל את אמון הלקוחות, ונהנה מיתרון שיווקי ע"פ עסקים מתחרים שאין להם אתר אינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב